خانومای هم هفته من شما فیس فریم با دکلره کردین؟

۳ پاسخ

من اول تیر انجام میدم با دکلره

من نیت داشتم هفته آخر اسکاتلندی بزنم که پشیمون شدم ترسیدم ریز مو شیردهی رو بیشتر کنه چون رنگ و دکلره باعث میشه موهام یکم بریزه دیگه بیخیال شدم گفتم برای عید رنگ میکنم

آره من زدم

سوال های مرتبط