لحظه شماری برا چهار روز دیگه منم برم برا سزارین

۴ پاسخ

عزیزم سزارین سخته عملش؟جای بخیه و اینا وقتی بی حسی میره خیلی اذیت میکنه؟منم میخوام سزارین شم اما میترسم که سخت باشه خیلی

بسلامتی باشه
سزارین دلبخواهی هست یا اورژانسی؟(دلیلش چی هست؟)

بسلامتی عزیزم💕

ان شاءالله بسلامتی

سوال های مرتبط

مامان هیلدا وهاکان🧿 مامان هیلدا وهاکان🧿 هفته سی‌ونهم بارداری