۳ پاسخ

واکسن چهارماهگی خیلی سخت بود ماهم دیروز زدیم برای دخترم خیلی اذیت شد سرش هنوز گرمه

نه نده ولی خنک نگهش دار
لباس رکابی بادی

خب اگه احتمال میدی تب هست همون اندازه ای که بعد واکسن میدادی استامینوفن الان هم بده . بچه ها که تب میکنن یکم سرخ میشن

سوال های مرتبط