۱۱ پاسخ

والا من شنیدم توی فصل تابستون نباید بگیری اسهال میشه بچه و خطرناکه

سیرش کن قبل از وعده ی شیر
اینجوری کمترشیرمیخوره از سرش میوفته

آره تو هوای گرم نباید بگیری هوا گرم بچه دلش میسوزه

الان دخترم آمادگی کامل داره خودم باید چند روز خونه بمونم که قشنگ بگیرم چون شب های اول یه کم سخته..

من هنوز نگرفتم روزها سر کار هستم بیشتر موقع خواب میخوره،..خودم دلم نمیاد بگیرم ولی اصولی اگه میخوای دوهفته دیگه بگیری از حالا تایم شیرش روز به روز کم کن،مثلا امروز از صبح تا شب اگه ۱۰ بار میخوره امروز بده ۸ بار ،تا به دوهفته دیگه آمادگی داشته باشه..یک دفعه نگیر که از لحاظ روحی بچه آسیب میبینه ،یه طوری کن که به دوهفته رسیدی روزها نخوره شب هم خیلی کم بخوره که بچه آماده آماده باش..

شیر شب یعنی با شیر نخوابه و کل طول خوابشم شیر نخوره که خیلی قبل تر باید قطع میشد..
شیر روز هم با چسب زدن و تلخک و اینا نگیرین،کار درستی نیس به گفته‌ی روانشناسا..

منم گذاشتم پاییز الان گرمه دیگه 10روز دیگه قحطی برقم شروع میشه روزی 2ساعت قطع میکنن باز

صبرکن پاییز بگیر

گلم نزار بمونه برای ده روز دیگه‌ خیلی گرمه. بجه واقعا اذیت میشه
همین امروز فردا شروع کن
من پسرمو ده روز پیش گرفتم. با اینکه منطقه مون هنوز هوا خنکه باز اذیت شد. غذا زیاد میلش نمیبره فقط چیزای آبکی و خنک دوست داره. چون شیر مادر بهترین نوشیدنی تو گرما و سرما بود براشون. تا بخوان خودشونو وفق بدن به شیر نخوردن، طول میکشه و اذیت میشن
پس نباید تو گرما نباشه. اسهال و استفراغ میشه.

پسر من هنوز میخوره موندم چجوری ترکش بدم بدون اینکه اذیت بشه
البته فقط موقع خواب شیر میخوره

پسر من فقط موقعی ک میخواد بخوابه شیر میخوره کلا روزی سه دفعه میخوره اصلا دلم نمیاد از شیر بگیرمش

سوال های مرتبط