۱۶ پاسخ

سلام اراکی های عزیز داخل روبیکا گروه زدم دورهم باشیم و سوالی داشتیم بپرسیم
پیوی پیام بدین تا لینک براتون بفرستم🌸🩷
@Fatii80p

انشالله که بزودی زود خدا بهت میده ایمان داشته باش، همین الان برای همه اونایی که دلشون میخاد از ته دل دعا کردم🤲🤲🥹🥹

ایشالا عزیزم

انشالله
پیشه خدا هیچ کاری نداره عزیزم❤️
التماس دعا خیلییییی دارم🖤

ان شالله خدا به همتون نی نی بده جمعه برید شیرخوارگان نذری چیزی بدید ان شالله دامنتون سبز میشه❤️

ایشالا من پارسال گرفتم فکرشو نمیکردم که حاجت بکیرم امسال دارم با خودش روضه میگیرم بگو برات از علی اصغر بخونه

منم میخام بگیرم

دقیقا منم،همین الانم پا جانمازم هنوز،انشالا ب حق این ماه و شب عزیز دومن همه اونایی ک بچه میخان سبز بشه صدقع سر همه ماهم همینطووور
آمین❤️

انشاالله همه منتظرا تا سال دیگه نینی بغل🥹❤️🤲

ان شالله منکه امسال عذرم موجه بود اما تا پریودم تموم شد به نیت امروز روزه میگیرم
فقط میخوام خدا بهمون رزق و روزی بده تا همسرم خیالش راحت شه و قبول کنه به آوردن یه فسقلی

منم منم 🥲🥲🥲

ان شاءالله دامن همه منتظرا سبز شه منم هشت سال و نیمه منتظرم
محرم که میشه بیشتر دلم بچه میخواد میریم هیت همه اشنان سمت ما بچه بغل خدابراشون حفظ کنه هرکی هم نداره بهش بده

انشالا امید ب خدا 🥹 باردار میشی از ته دلم آرزو میکنم ب چیزی ک میخای برسی🥰

انشالله بچه دار ميشي گلم نااميد نشو عزيزم

منم عزیزم میخوام بگیرم دیک خستم شده امشب ایقد ناراحت شدم خدا خودش میدونه امیدوارم به حق سیدالشهدا همه سال دیگ بچه هامون بغلمون باشه روز شیر خوارگان لباس علی اصغر تنشون کنیم امسدت به خدا باشه

انشاالله میشه منم می‌خوام روزه بگیرم 😢😢

سوال های مرتبط

مامان فنچ مامان فنچ هفته بیست‌وششم بارداری