۳ پاسخ

عزیزم من باردارم علائم ندارم امیدوار باش انشالله بارداری

نه عزیزم
من ۷ روز تاخیرم و متوجه شدم بی بی مثبت مثبت شده ، هیچ علایم مهمی هم نداشتم
خیلی رییییز مثل خشکی لب ، یبوست ،

عزیزم
ما تو ماه دو بارداری
علائم نداریم
شما هم عجول نباش
خدا بزرگه

سوال های مرتبط