خانما چجوری بچه رو از شیشه شیر بگیرم ؟

۵ پاسخ

من وقتی مامانم ااینا چند روز اومدن خونم سردخترم حسابی گرم بود شیشه رو گرفتم اصلا هم نفهمید شبا زود خوابش میبرد خسته بود صبحم با نی بهش میدادم

منم اصلا دخترم بدون شیشه نمیخوابه

من سه وعده میدادم الان دووعده کردم چون شیر نمیتونه بخوره پاستوریزه باید شیرخشک بخوره کمی
بعد یک وعده میکنم بعدم کلا قطع غذا هم خوب نمیخوره کلا یکروز کامل شیر نداشت لب به غذا نزد میگن شیر نده میخوره دختر من اصلا ابدا نخورد منم گفتم بدنش ضعیف میشه لجبازی نکنم

با تلخک

مشکل منم همینه😑

سوال های مرتبط

مامان صدرا ❤️❤️ مامان صدرا ❤️❤️ ۲ سالگی