مامانا سلام
میگم معاینه تحریکی کی برم بنظرتون

۳ پاسخ

ببخشید معاینه تحریکی چطوریه

عجله نکن برا معاینه تحریکی صبر کن تا موقع زایمانت اگه درد نداشتی یا هنوز خفیف بود برو برات انجام میده زودتر زایمان می‌کنی

اگه تا ۳۸ هفته باز نشدی بعدش دکتر ات میگه کی انجام بدی
هنوز زوده

سوال های مرتبط