۴ پاسخ

منم چند روز همینجوری بود فقط سیترین دادم

رفتم داروخانه بهش منتول داد با شربت ستادین دی سی این بده؟؟

تو بینی هم قطره بریز

شربت پلارژین خوبه

سوال های مرتبط