۹ پاسخ

دکتر به من‌گفت زیر ۵ اصلا زردی حساب نمیشه.
من‌پسرم زردی داشت عرق کاسنی قاطی ابی که میشورمش کردم وشستمش

خیلی خوبه خیلی پایینه نگران نباش

خوبه ک

نداره دیگه

کمه.

۳ هستش دیگه داره هی کم میشه‌تا دو سه روز دیگه‌ تموم میشه
اگر‌۰ بود میگفتیم‌هیچی نداره .

زردی درجه اش کمه....

اره خوبه

خیلی خیلی کمه

سوال های مرتبط

مامان آریا کوچولو مامان آریا کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان آرمین کوچولو مامان آرمین کوچولو ۸ ماهگی