دکتر به منگفت زیر ۵ اصلا زردی حساب نمیشه.
منپسرم زردی داشت عرق کاسنی قاطی ابی که میشورمش کردم وشستمش
خیلی خوبه خیلی پایینه نگران نباش
خوبه ک
نداره دیگه
کمه.
۳ هستش دیگه داره هی کم میشهتا دو سه روز دیگه تموم میشه
اگر۰ بود میگفتیمهیچی نداره .
زردی درجه اش کمه....
اره خوبه
خیلی خیلی کمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.