۴ پاسخ

پسرمن سوپ می خوره بعد حالت تامی تایم میشه یهو می بینی کلی رفلاکس داره بعدش

هست ولی خیلی شدتش کمتر میشه
غذا خور ک بشه خیلی بهتر میشه

نه رفلاکس هست

رفلاکس تا ۱۰ ماهگی تموم میشه

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۲ ماهگی