مامانا
منفیه درسته ؟
۲۴ ام باید پریود میشدم

تصویر
۵ پاسخ

خیلی زود زدی اگه ۷ روز از پریودیت گذشت و نشدی بعد باید بی‌بی امتحان کنی

اره عزیزم منفیه

اره عزیزم

بله عزيزم منفيه
ولى برا اطمينان برو آزمايش خيالت راحت بشه
يا چند روز ديگ دوباره تست بده

من اول باید پریود میشدم ولی تا الان نشدم تست زدم اول مثبت بود دوتا دیگه زدم منفی بود

سوال های مرتبط