منم دخملیم ۲ اردیبهشته😅نوبت واکسن برام از بهداشت ۲تیر زدن
۲تیر باید ببری زودتر از موعد نمیزنن
دیر تر ولی میزنن
2تیر عزیزم
منم دوم باید نوردخت رو ببرم🥺
نه عزیزم بچه من دوم اردیبهشته باید حتما دو تیر ببری من میخام برم مسافرت از بهداشت پرسیدم میشه یکم بیام بزنم گفت واکسن و یک روز زودتر نمیرنن
چون ماه ۳۱روزست باید ۱ببری
حالا ی روز کم و زیاد اشکال نداره
۲تیر
۲ ماه بعد واکسن های بدو تولدش. ببین چه تاریخی زدین براش.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.