۸ پاسخ

منم دخملیم ۲ اردیبهشته😅نوبت واکسن برام از بهداشت ۲تیر زدن

۲تیر باید ببری زودتر از موعد نمیزنن
دیر تر ولی میزنن

2تیر عزیزم
منم دوم باید نوردخت رو ببرم🥺

نه عزیزم بچه من دوم اردیبهشته باید حتما دو تیر ببری من میخام برم مسافرت از بهداشت پرسیدم میشه یکم بیام بزنم گفت واکسن و یک روز زودتر نمیرنن

چون ماه ۳۱روزست باید ۱ببری

حالا ی روز کم و زیاد اشکال نداره

۲تیر

۲ ماه بعد واکسن های بدو تولدش. ببین چه تاریخی زدین براش.

سوال های مرتبط