احتمالا کیست داری
ی سونو برو من ی دوره ال دی خوردم بهتر شد
09982102846
سلام عزیزم خوبی ایشون خانم نوری هستن فقط روبیکا جواب میدن میتونه کمکتون کنه اگه دوست داری بهش پیام بده مشاورشون هم رایگان هستش
نوار بهداشتی خیلی خیلی بزرگ بزرگ دوایکس باشه ایکس منم همینجور شدم بعد زایمان واینکه شورت هم مخصوص بخر
منم همینجوری شدم
بخاطر کم خونی خواهر منم همین جوری بودم قرص آهن خارجی خوردم خداروشکر خوب شدم
مفنامیک اسید بخور
نوار بزرگ بزار، منم همینم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.