دوستان این جنین و جفت درسته ؟

تصویر
۱۳ پاسخ

جنینه
جفت بزرگ تره من خودم سقط داشتم ۶ هفته جفت انداخت دو انگشتم بود

این یعنی بچس؟

ن ..کوچیکه این نیست.اون خانم ک عکس سقط گذاشته برات.سقط اون شکلیه

چند هفته بوده این اندازه

میشه بپرسم علت سقط چی بود ؟چه علائمی داشتی و اینکه قبلش با دارو باردار بودی

من8 هفته قلب تشکیل نشد دفع کردم،یه چیزی اندازه دوبند انگشت سفید رنگ بود

جفت بزرگه اندازه گردو

فک نکنم من هفت هفته سقط کردم خیلی بزرگتر بود اندازه یه بند انگشت بود ولی جفت بزرگتر

حالت بد نمیشه عکس سقطمو بفرستم ؟برا من بزرگ بود بازم سونو بده ان شالله ک‌چیزی نباشه

آخی چقد کوچولو بوده

ترشح خونی به نظر من

😔😔😔😔😔

واییییی🥲🥲🥲چرا سقط شده؟

سوال های مرتبط

مامان هلین کوسولو🩷🎀 مامان هلین کوسولو🩷🎀 هفته سی‌ودوم بارداری