۲ پاسخ

اول برای سونو قلب نوبت بگیر
بعد برو دکتر متخصص زنان تا برات سونو رو بنویسه و قرص ویتامین د۳ و اسید فولیک بنویسه
دیگه بعدش ان تی هست که ان شاالله بعد سونو قلب نوبت میزنی حالا زوده

بعد هفته ۱۲,بری بهتره واسه تشکیل قلب هم هیچی ریلکس باش واسترس نداشته باشد

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملم💕 مامان دخملم💕 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان عسل 👱‍♀️🩷 مامان عسل 👱‍♀️🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان دخملم💕 مامان دخملم💕 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ‌‌‌‌‌‌ناز مامان ‌‌‌‌‌‌ناز هفته دوازدهم بارداری
مامان دخملم💕 مامان دخملم💕 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فرداد مامان فرداد هفته چهاردهم بارداری