اول برای سونو قلب نوبت بگیر
بعد برو دکتر متخصص زنان تا برات سونو رو بنویسه و قرص ویتامین د۳ و اسید فولیک بنویسه
دیگه بعدش ان تی هست که ان شاالله بعد سونو قلب نوبت میزنی حالا زوده
بعد هفته ۱۲,بری بهتره واسه تشکیل قلب هم هیچی ریلکس باش واسترس نداشته باشد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.