۵ پاسخ

یکی دو ماه صبر کن بهتر میشه
سه سالگی باز چالش دارن انگار
الان دختر من سه سال و سه ماهش شد یکم بهتر شده

سرش زیاد داد میزنی و باهاش کل کل میکنی؟

منم همینم 😭

هیچ راهکاری نداره خواهر
دختر منم همینه
خیییلی زیاد بهانه میگیره و از همه چی بدتر روزی چند بار گریه میکنه

پسر منم چن روز خوبه یه روزایی اینجور میشه همش میخاد من باهاش بازی کنم گاهی خیلی کم میارم

سوال های مرتبط