۱۵ پاسخ

کمکی بهش شیر خشک بده
من علاوه بر شیر خودم .بهش شیر خشک میدم .بیشتر خوابه

عزیزم حق داری منم ۶ روزه زایمان کردم بیشتر جسمم روحم خسته و آزرده ست ولی خب تحمل کن میگذره

میگذره حتما شیرت سیرش نمیکنه

حق داری عزیزم منم بچم شبا اصلا نمی‌خوابه و اذیت میشم ولی خب هنوز خیلی کوچولوان یکم که بزرگ تر بشن و فرق شب چ روز رو متوجه بشن میخوابن
فک کن فقط تو تنها نیستی ، چشم رو هم بذاری بزرگ میشه و همه ی اینا یادت میره

لابد شیرت کمه سیر نمیشه شیر خشک بهش بده سعی کن کره محلی و گوسفندی بخوری شیرت زیاد شه بچه که بی دلیل گریه نمیکنه

مامان گل غر نزن خداروشکر کن ک نی نی سالمه
الان دخترمن تا پسرم ک مث بچه شما بود دسرم خیلیییی اذیت میداد گریه داعم اون سالم بود اما دخترم ساکته ولی لب و کامش شکافه انقد ک غصه و ناراحتی اینو میکشم خستگیش هزاران برابر پسرم شده برام با اینکه دخترم خیلی ساکته ماشالله آرومه اما ناراحتیش ازهزار شب بی خابی بدتره خداروشکر کن

میگذره عزیزم… علایم افسردگی داری بخاطر هورموناته… از اطرافیان حتما کمک بگیر تو کارا

درکت میکنم عزیزم خیلی سخته
هنوز ب شرایط جدید عادت نکردی
از این ک بچه داری شدی و پشیمونی همه ای اینا عادی
پسرم فردا میشه دوماهش
من این دوماهو اصلا خواب ندارم چ شب چ روز
ولی اینم میدونم میگذره
همه چی مث قبل میشه
ب شرایط جدید عادت میکنی

من دقیقا احساس تورو داشتم هنوزم دارم
همش میرم عکسای قبلمو نگا میکنم میگم چ خوب بود اونموقع فک میکنم دیگ هیچوقت زندگیم مثل قبل نمیشه

اگر کمکی داشته باشی این روزات بهتره
یا خونه مادرت برو یا بگو اون بیاد

اونا کاری جز مک زدن بلد نیستن وپستونک بده
بیست دیقه باید شیربدی

هیچوقت همچنین حرفی نزن ب خودت افتخار کن مادر شدی قشنگ ترین خسرو دنیای اینها همش میگذره

حق داری ولی خب یکم بزرگتر میشن بهتر میشن

اینجور نگو خدا کفرش میاد🥺 هرچی سختی خودشو داره عزیز جان
ما هم همینحوری بودیم بزرگمون کردن دیگه غیر از اینه
تحمل باعث میشه یه مادر نمونه و خوب باشیم

همش شیر میخاد نده که بالا میاره یه
هردوساعت بده چون ولع مکیدن دارن بعداینکه شیردادی پستونک بده

سوال های مرتبط