۳ پاسخ

من گرفتم قبلش فقط سوپ و فرنی میدادم ولی برنامه غذایی خیلی متنوع هست تقریبا جدیده موادش و همه چی داره اینجوری بچه بدغذا نمیشه همه چی خورده

بله . من هر ماه از دکترش برنامه میگیرم

نه من از دیروز دارم از غذایی که خودم پختم میدم اب روزی دو بار میدم

سوال های مرتبط