من گرفتم قبلش فقط سوپ و فرنی میدادم ولی برنامه غذایی خیلی متنوع هست تقریبا جدیده موادش و همه چی داره اینجوری بچه بدغذا نمیشه همه چی خورده
بله . من هر ماه از دکترش برنامه میگیرم
نه من از دیروز دارم از غذایی که خودم پختم میدم اب روزی دو بار میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.