خداروشکر بالاخره امروز چهار و نیم صب زاییدم

۱۰ پاسخ

وای وای 💪👑💃💃چینگولو چنگو ماشاله ماشالله ماشااله 👏👏👏

عزیزم مبارکه قدمش پربرکت باشه، بهترین حس دنیاس واقعا که نی نی میاد

بسلامتی عزیزم

قدمش مبارک باشه

بسلامتییی مبارکه

طبیعی بودی عزیزم؟ چطور بود زایمانت؟

مبارکه بسلامتی قدمش پرخیروبرکت باشه ایشالا

بسلامتی عزیزم .. قدمش پر از خیر و. برکت باشه براتون

دعا کن خاهر همه بسلامتی بزاعن😂😩

به سلامتی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان Alisan🤩Sanyar مامان Alisan🤩Sanyar ۷ ماهگی
مامان محمد کیان 🐣 مامان محمد کیان 🐣 ۳ ماهگی
مامان آقا میران مامان آقا میران ۳ ماهگی
مامان ميسای آسمونی🖤 مامان ميسای آسمونی🖤 ۱۲ ماهگی
مامان ميسای آسمونی🖤 مامان ميسای آسمونی🖤 ۱۲ ماهگی