خونه ماهم بو نینی گرفت🥹🧼🫧






#فرزند پروری
#باردار
#نینی
#تاپیک

تصویر
۱۸ پاسخ

من حس میکنم زوده هنوز شستن رو شروع نکردم😅

افتادم یاد دخترم اییی نننه🥹🤠🎀🎀🎀

بسلامتی گلی

منم امروز شستم🫠🥰

با لباسشویی میشورین یا مینی واش؟

عزیزم بسلامتی

بسلامتی

ای جانم چه بوی قشنگی😊🥰

من همچنااان حس میکنم زووده و هنوز نشستم حتی ساک هم‌نبستم 🦦😂

چرا باید لباس های نی نی رو شست؟؟

منم دگ میشورم کم کم

این ۳ ۴ تا این وری پتو ان

به سلامتی عزیزم منم شستم همشو

بسلامتی عزیزم😍

زودنیس‌..

اخیییییش

ای جان بسلامتی انشاالله

ای جان به سلامتی باشه عزیزم
توروخدا برام دعا کن ۵ساله چشم انتظارم

بسلامتی

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان لوبیا 🌸 مامان لوبیا 🌸 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دایانا مامان دایانا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دلماه🌙🫀 مامان دلماه🌙🫀 ۴ ماهگی
مامان مانا مامان مانا ۲ ماهگی