۴ پاسخ

چ اسم قشنگیه منم میخواستم بذارم اما دیدم خیلی دیگه زیاده از هر صد بچه ۹۰ بچه پناهه دیگه ی اسم تک گذاشتم

چرا سزارین شدی

مبارکه عزیزم .حالتون خوبه؟ کدوم بیمارستان هستید؟

بسلامتی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ابرا🎀☁️🩷 مامان ابرا🎀☁️🩷 روزهای ابتدایی تولد