مامانا جای عملم خوبه التهاب نداره؟

تصویر
۳ پاسخ

نه خوبه

نه خوبه بعد اینکه بخیه کشیده بشه می‌خوابه ورمش اگه دست زدی سفت بود نگران نباش

خط بخیه اش خیلی بالا نیست؟

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۱ ماهگی
مامان پرنسس قشنگم👧🏻💕 مامان پرنسس قشنگم👧🏻💕 ۱۵ ماهگی