۸ پاسخ

آره عزیزم عادیه.دخترت شبا گریه میکنه؟

نه عزیزم عادیه کم کم بزرگتر بشه کمتر میشه

عادی هس گلم اگه خوب وزن اضافه میکنه

اره طبیعیه عزیز

طبیعیه

طبیعیه عزیزم نگران نباش

اشکال نداره عادیه

اگه خوب میخوره پی پی شم زیاد باشه خوبه ولی اگر خدایی نکرده خلط یا خون باشه خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان آیهان وآیسان مامان آیهان وآیسان ۶ سالگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۶ سالگی