من باشم حتما میدم میک زدن به بچه ها آرامش میده به کارن دادم خیلی راضی بودم کوشان نگرفت پوستم رو کند
نه نده پستونک چیه، صدا خفه کنه..
من به هیچ وجه به بچه هام ندادم
دختر دومیم الان 15 ماهشه و اصلا ندادم
بزار بچه صداش دربیاد بفهمی چشه چی میخاد
چیه پستونک
تاپیکاتو خوندم منم مثل خودت دست تنها باید بزرگ کنم و اصلا ادمی نیستم منت کسیو بکشم اگر اومدن خب وگرنه هیچ
یه دختر ۴ساله دارم تا بعدی دنیا بیاد خدارحم کنه بهم فقط شوهرالحمدلله کمکه
خیلی ترس دارم ولی
و اینکه میخام پرستار بگیرم هفته اولو
کاش توام میگرفتی
میگن فکش بدفرم میشه و فدان منم دادم ارتودنسی شو اصلا نگرفت بگیره خوبه غذاهاش هضم میشه 😂
پستونک آرامبخشع یجورایی من خیلی تلاش کردم ولی نگرفتن بچع هام
پستونک عالیع ب نظرم
پسرم فقط سه ماه خورد
ولی دوقلوهام رو میدم الحمدلله میخورن خیلی کمکه دکترا هم ایرادی نمیگیرن در حد معقولش رو
من دادم به دوقلوهام وبهترین کار رو توزندگیم کردم😍
چه سوال خوبی سوال منم بود😂عروس داییمو دوتا دختر داره به فاصله سنی ۱سال و نیم گف اولی رو ندادم خیییلی گریه میکرد و بدقلق بود اینو بهش پستونک دادم آرووووم میگیره میخوابه.منم ب دخترم میدم
اگه از من میشنوی حتما بده. نمیدونی چقدر عالیه مخصوصا موقع مریضی یا دندون در اوردن یا خواب شبانه. انقدر بهش ارامش میده که حد نداره
جتما بده خیلی بهش ارامش میده الان نیاززداره به مکیدن فقط موقع خواب از دهنش اروم بپیچون و دربیارش که یهو بیرون نیاد بیدار بشه
و اینکه من سر دخترم دکتر بهم گفت قبل از یکسالگی ازش بگیر که باور کن فقط ی ساعته بچم ترک کرد و اصلا هم وابسته نشد
اگه میخوره حتما بهش بده
قطعا میدم😂
من پسر خودم و پسر ابجیم رو پستونک دادم و خیلی هم راضیم
صد تا بچه ی دیگه هم بیارم پستونک میدم
ن دخترم نگرفت اما از خدامه این بچم بگیره خودم تا پنج سالگی پستونک میخوردم نه فکم مشکل داره نه دندونام تازه از اون مدل بودم که یکی تو دهنم ۴ تا هم تو زنجیر گردنم 🤣 احساس میکنم بچه ای که پستونک میخوره آروم تره
به هیچکدوم بچه هام ندادم.
نمیدونم شاید خیلی گریه نمیکردن.
دخترت چطوریه؟
پسر منکه نگرف من خیلی دوس داشتم میگن بعدا باید ترک بدی اون سخته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.