خانما نیازه سر نوزادم کلاه بزارم ۱۱روزشع هوام گرمه ؟؟؟

۸ پاسخ

یادمه دکتر پسرم گفت تا سه ماه کلاه نازک و نخی بذارم با اینکه پسر من ۳۱ اردیبهشت دنیا اومده بود

سلام عزیزم
خوبی گلم
بسلامتی فارغ شدی ؟
خیلی تبریک میگم من ی مدت نبودم الان تاپیکتو دیدم
خیلی خوشحال شدم ایشالله زیر سایه پدر مادر بزرگ بشه
ببوسش گل دخترنازتو
زایمانت چطور بود ؟؟؟

عزیزم چطوری نی نی خوبه عکسشوبزار😍

اگه محیط خونه خنکه آره نخی بذار.
از حموم هم درمیاری حتمن بذار

اره به نظرم البته اگه کولر روشنه چون ما کولرمون ۲۴ ساعت روشنه نوزاد هم آستین بلند میخواد هم کلاه

من نمی‌ ذاشتم دخترم اردیبهشت دنیا اومده .

بله ۱ ماه اول کلاه نخی بزار حتی تو خونه

آره بزار فعلا نوزاد بدنش سردش میشه

سوال های مرتبط

مامان آیهان وآیسان مامان آیهان وآیسان ۶ سالگی