من بیریچه دعا کنین مامانا که سفالیک بشه🥺
من هفتم بالاس ایشالله که دیگه نچزخه
توهفته هاي بالا امکانش کمه
برای من از14هفته بریچ شده وتاالان بربچه
امیدوارم پسرمامان همکاري کنه و تااخربارداری بریچ بمونه😂🫠
البته سفالیک هم بشه من سزاختیاری انجام میدم😊
واس من سفالیک بود پری روز رفتم سونو بریچ شده بود دوباره دکتر گفت میچرخه
هفته های بالا هم گاهی پیش میاد که تغییر وضعیت بده یه سری حرکات ورزشی داره
منکه تا حالا هر بار رفتم سونو یه بار بریچ بود یه بار سفالیک بود یه بار ترنسور بود
کلا هر بار یه وری هست
فک نکنمممم دیگ
هفتت بالاس دیگ میچرخه
من از هم دقیقه اول سفالیک بود🤣
فک نکنم☹️مال من از روز اولللللل سفالیک بوده و هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.