۱۴ پاسخ

تا حالا مای بیبی نگرفتم همش مولفیکس میبستم اینبار اولین باره مای بیبی گرفتم

من ۶می بندم

آره منم ۵و۶ میبندم

۵ بخر هوا گرمه یکم آزادتر باشه بهتره

من دخترم 10 کیلوعه 4میبندم

۴دیگه قسمت شکمش خیلی فشار خواهد اومد

اره من ۵میبندم

اره.

اره من ۵ میبندم

اره من ۵‌میبندم شورتی کاملا اندازشه

بنظرم ۴ بهتر ۵ از ۱۲ کیلو شروع میشه خیلی اویزون

سایز ۴ بهتره

منم بچم ۱۱ کیلوئه براش چهار میبندم نمیدونم باید ۵ بخرم یا نه

اره .

سوال های مرتبط