تا حالا مای بیبی نگرفتم همش مولفیکس میبستم اینبار اولین باره مای بیبی گرفتم
من ۶می بندم
آره منم ۵و۶ میبندم
۵ بخر هوا گرمه یکم آزادتر باشه بهتره
من دخترم 10 کیلوعه 4میبندم
۴دیگه قسمت شکمش خیلی فشار خواهد اومد
اره من ۵میبندم
اره.
اره من ۵ میبندم
اره من ۵میبندم شورتی کاملا اندازشه
بنظرم ۴ بهتر ۵ از ۱۲ کیلو شروع میشه خیلی اویزون
سایز ۴ بهتره
منم بچم ۱۱ کیلوئه براش چهار میبندم نمیدونم باید ۵ بخرم یا نه
اره .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.