واژینال همیشه بالاتره
سونوی واژینال دقیقتره، منم شکمی زیر ۳۰ بودم، دکترم برام واژینال نوشت که اگه کمه سرکلاژ کنه، ۳۵ بود.
والا من پونزده هفته از رو شکم دکتره گفت 26
رفتم انومالی واژینال دادم گفت 40
خدا بگم سرویکس و چیکار نکنه
هفته قبل ۲۹ بود
ی هفته استراحت کردم شد ۳۲
اروم باش برا منم واژینال 29بود
خطا داره کلا شکمی ممکنه اصلا بالا باشه
فقط واژینال بده
گریه نداره خیالت راحتتره اینجوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.