۶ پاسخ

واژینال همیشه بالاتره

سونوی واژینال دقیق‌تره، منم شکمی زیر ۳۰ بودم، دکترم برام واژینال نوشت که اگه کمه سرکلاژ کنه، ۳۵ بود.

والا من پونزده هفته از رو شکم دکتره گفت 26
رفتم انومالی واژینال دادم گفت 40

خدا بگم سرویکس و چیکار نکنه
هفته قبل ۲۹ بود
ی هفته استراحت کردم شد ۳۲

اروم باش برا منم واژینال 29بود
خطا داره کلا شکمی ممکنه اصلا بالا باشه
فقط واژینال بده

گریه نداره خیالت راحتتره اینجوری

سوال های مرتبط

مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌وپنجم بارداری