بازمن بر عکس شنیدم که تو واژینال بیشتره چون دقیق تره
مال من شکمی 27واژینال 35بود ...
من شکمی ۳۴بود واژینال ۳۹ نگران نباش
بعد یچیز مثبت دیگه شما داری اینه که از انتی تا انومالی کم نشده این خودش خوبه
بازم نمیدونم دکترتون با توجه به وضعیتتون چه تصمیمی بگیره
برا من برعکس بود
کیفیت بالا قیمت عمده 🥰😍
۰۹۱۱۹۹۶۴۱۱۲
روبیکا ایتا بله
من شکمی 31 بودم واژینال 27 که هفته ی سیزدهم سرکلاژ شدم
واژینال همیشه ۳ عدد بالاتر از شکمیه
من خودم انتی ۳۳ بودم انومالی ۳۰ اونم شکمی ولی دکتر چیزی نگفت بهم گفت خوبه
قبل از اینکه هفتت بره بالاتر حتما برو سونو واژینال
منم آنومالی 30بود رفتم واژینال 26 بود
دیگ واسه سرکلاژ هفتم بالابود
الان مبخام پساری بزارم
من روبیکا ندارم میشه بگید قیمت اون صورتیه چنده؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.