باید بری باشگاه 👌
با اونا حل نمیشه
سلام مامانهایع خوشگل این ماخیلی دردهایع عجیبی دارم اصلن نمیتونم بخوبی بخابم بنظرتون طبیعی هس
هیچ طور شکم دارم هنو
1سال و دوماهگی هنو شکم داری؟من بعد ده روز محکم با کش بستم پنج روز اصلا باز نکردم همون کش ها ک دکتر برا گج دست اینا میده ها همونا بستم پنج روز بخیه هام اصلا درد نمیکردن الانم یکچلو رحمم مونده ک اون طبیعیه شکم ندارم اصلا
من تازه ورزش و رژیم رو شروع کردم هوازی و تمرینات شکم پهلو
و ماساژ هم تاثیر گذار هست
من اصلا با شکمم نمیتونم کنار بیام🥲
منم هنوز کاملا کوچیک نشده ولی پلانک میزنم مشکلی ندارم
به نام خدا آب نشده 🤣البته من تازه ۴ ماهه زایمان کردم و ورزش رو یک هفته اس شروع کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.