۸ پاسخ

باید بری باشگاه 👌
با اونا حل نمیشه

سلام مامانهایع خوشگل این ماخیلی دردهایع عجیبی دارم اصلن نمیتونم بخوبی بخابم بنظرتون طبیعی هس

هیچ طور شکم دارم هنو

1سال و دوماهگی هنو شکم داری؟من بعد ده روز محکم با کش بستم پنج روز اصلا باز نکردم همون کش ها ک دکتر برا گج دست اینا میده ها همونا بستم پنج روز بخیه هام اصلا درد نمیکردن الانم یکچلو رحمم مونده ک اون طبیعیه شکم ندارم اصلا

من تازه ورزش و رژیم رو شروع کردم هوازی و تمرینات شکم پهلو
و ماساژ هم تاثیر گذار هست

من اصلا با شکمم نمیتونم کنار بیام🥲

منم هنوز کاملا کوچیک نشده ولی پلانک میزنم مشکلی ندارم

به نام خدا آب نشده 🤣البته من تازه ۴ ماهه زایمان کردم و ورزش رو یک هفته اس شروع کردم

سوال های مرتبط