منم حس میکنم لذت نبردم و الان کاملا بزرگ شده دیگه مثل نوزادی نیست 🙃
دقیقا منم همینم
حس میکنم خیلی کوتاهی کردم
حست الکیه بخواب
طبیعیه مادرا همه همینطوری ان
منم همیشه صدمو گذاشتم بیشتر وقتا تنها بودم دور از خانواده من این حسو دارمبیشتر سر غذاوخوردن با اینکه هر روش و ک بگی امتحان میکنم ک بخوره ولی بد غذاعه چاره ای چیه خواهر
همه این حس رو دارن منم در روز همش میگم خدایا نکنه کم بهش غذا دادم نکنه فلان
غصه نخور منم عذاب وجدان همیشگی دارم، تازشم هی حافظم پاک میشه، شاید دلیلش این باشه سختیای بارداری و زایمان و عذاب بچهداری و شب بیداریارو میشوره از ذهن، و الا در تحمل کسی نیست این همه زحمت،
خدا قوت دختر،
منم همین حس رو دارم البته الآنم همینم شبا که میخام بخابم میگم نکنه با پسرم کم بازی کردم و هزار تا فکره دیگه و عذاب وجدان حتما اینم یه حس مادرانس...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.