۳ پاسخ

من خوبم مگر اینکه صبح زود پاشم بعد دوباره بخوام بخوابم انقددمیزنه که باهاش ضعف میکنم مجبورم اون موقع دوبار دوبار صبحانه بخورم

نه من اینجور نیستم

من هر دوتاشون حس میکنم

سوال های مرتبط