۴ پاسخ

نه جانم خوبه هر بچه ای نمودار رشد خودش داره مخصوصا زمان دندان در آوردن هم وزن کم می‌کنند 🌹🌹

ن خوبه

نه خیلی خوبه ماشاللع .دختر من ۲۲۰۰بود
الان ک ۱۵ماهشه ۹۸۰۰ایناس

نه عزیزم نرماله باید روی نمودار خودش باشه

سوال های مرتبط