من شیرم عین ابه ینی بچه سیر میشه خوبه سفید نیس عین اب

۸ پاسخ

تازه میگن یه سینه حکم اب رو داره یه سینه حکم غذا

عزیزم تا یک ماه همینجوریه مثله آبه ولی چسب ناک هست بعد خوب میشه

نگران نباش سیر میشه معده شون مگه چقده اگه سیر نباشه بی تابی میکنه

همینجوریه منم اوایل میگفتم رنگ شیر خودم با این شیرخشک ها فرق داره اما الان که بیشتر میخوره رنگش عوض شده هرچی بیشتر بخوره خودش درست میشه دیگه

چون تازه به دنیا اومدن چونه هاشون ضعیفه زود خسته میشن

از منم آبکی

اگه روزی چهار تا مایبیبی عوض میکنی ینی شیرت خوبه،همینه شیره مادر دیگه سفید و آبکی نداریم که چیزی که از سینت میاد هم پروتئین داره هم بقیه چیزا

بزار قشنگ از سینه ات بخور از هر دو تا سینه اولش آبه بعد غلیظ میشه نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی