سلام کدوم بیمارستان زایمان کردید چطور بوده

۱۲ پاسخ

سال ۹۹ تریتا
بد نبود

سال ۹۹ بیمارستان لقمان .بیمارستان خوبی بود

سال ۹۰ و۹۹ آتیه
راضی بودم

بیمارستان پارسا ۶سال قبل ۵نیم دکترمریم کریمی سزارین با بیهوشی شدم وبعداززایمانم یذره دردهم نداشتم

مصطفی خمینی خوب بود

سال ۹۹ صارم تهران ، عالی

بیمارستان کاشانی دولتی بابیمه رایگان یعنی عالی بود سردخترم خصوصی رفتم اصلا راضی نبودم

من هم بیمارستان صارم دکتر فیروزی تقریبا بیمارستان خوبی بود هفت سال پیش

سوم شعبان خوب بود راضی بودم

من صارم واقعاراضی بودم

من کیسه ابم خونه ترکید تنها بودم، رفتم دستشویی خالی شد ارایش کردم اسنپ گرفتم رفتم بیمارستان بعد ب خواهرم و همسرم خبر دادم همسرم از سرکار اومد خواهرم همراهم بود، خلاصه بعد زایمان من بابام فوت کرد،،، بیمارستان دولتی سزارین خیلی خوب بود

پاستور عالی بود

سوال های مرتبط

مامان آرسام💋تیارام مامان آرسام💋تیارام ۶ سالگی