من عاشق چیزای تندم
اره ولی من سس میخورم سر بچه اولیم ازبس بالامیاوردم چیزی نمیخوردم رعایتم میکردم سراین ولی سس میخورم نوشابه هرزگاهی قرصام نمیتونم حالت تهپع میگیرم بزور میخورم اومگا ۳ داده ۱۵ روزه یه دوته خوردم خدا منو نکشه
آره حساسیتزا هستن
ن ضررنداره ولی جنین غذای تند دوست نداره نخور
نه من همش ویارکرانچی تند ومیرزاقاسمی داشتم سردخترم
نه اونقدرا هم که میگن بدنی
هم بده هم پوست بچه تیره میشه
بده نخور عزیزم
منکه حسابی میخورم
بده ولی من خیلی دوس دارم🤤کم میخورم
اره عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.