بوده کسی برا سزارین بدون پمپ درد باشه ؟؟

۱۱ پاسخ

من نگرفتم همون امپول و شیاف ها ا‌وکین

بگیر خواهر من گرفت اصلا درد رو متوجه نشد

من
ولی رو این یکی میخوام بگیرم

لازم نیست با شیاف کنترل میشه

من داشتم ولی استفاده نکردم دردم تو بیمارستان خودشون کنترل کردن هیچی حس نکردم . مرتب شیاف استفاده میکردن واسم و آمپول میزدن تو سرم .

بله من پمپ درد نگرفتم دردم ب شیاف اروم میشد

من دکترم میگه واسه بچه ضرر داره

پمپ درد اصلا بدرد نمیخوره یکی از آشناها گرفته بود براش تاثیر نداشت شیاف میزد یکم بهتر میشد

خیلی دکترا نمیزارن استفاده کنی بستگی ب دکتر داره

ارع عزیزم برا من

دکترت مسکن های قوی بزنه پمپ درد نیاز نیست منک دکترم گفت نمیخاد بگیری

سوال های مرتبط

مامان آلاء مامان آلاء هفته سی‌وششم بارداری