۱ پاسخ

من استفاده میکنم هم مدل توتال کامفورتش هم مدل نئوشور
به نظرم خوبه
تنها شیری هم بود که دخترم خورد

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی
مامان 👑کیاشا👑 مامان 👑کیاشا👑 ۱۰ ماهگی