ایشالله ک منفی ایشالله هرکی بچه نمیخاد بچه نیاره
هر وقت بزنی معلومه
ایشالله
عزیزم باید موقعی ک این امپولو میزنی سفت و سخت جلوگیری کنی چون هورمونات تنطیم میشه وزنم ک کم میکنی قدرت باروری به شدت میره بالا
عزیزم یا با اسپارتینا چقد مم کردی چند دوز زدی چقدر شد هزینش
شما همونی هستین که یه پسر بزرگ م داره
اگه راه جلوگیری تون کاندوم باردار نیستی خیالت راحت
چن روز گذشته از رابطه تون؟
مگه فرداش نشان میده؟؟
از خدا خاستم گفتم همیشه گفتم هرکس دلش!میخاد بده هرکس نمیخاد نده مثلا خودم اصلا ابدا نمیخام کابوسه خدا همین و برام حفظش کنه
الان بزن معلوم میشه
ایشالا که نیستی عزیزم
فرقی نمیکنه من ۱۱شب زدم
راه جلوگیری داشتی یان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.