دختر منم دار کنار چشمش
پسرم منم کنار چشمش داره
پسر منم کشاله رانش داره خیلی بیشتر از این
دختر من تو کمرش داره گفتن حساسیت پروتئین گاوی هس یه لوسیون دکتر داد میزنم یک ماهی هست کمتر شده ولی یه دکتر دیگه بردم گف حساسیتش خیلی شدید نیس این لکه ها میره چیز نگران کننده ای نیس کرم مرطوب کننده و لوسیون بزن کم کم درست میشه برا خشکی پوسته
براي پسرمنم اينجوري شده بردم دكتر گفت از خشكي پوسته اگه خوب نشد يا بزرگتر شد وجاي ديگم دراومد ببر متخصص پوست نوزادان
دخترمنم کمرش داره
دختر منم بین کشاله رانش یدونه بزرگترررر از اینو داره
نمیدونم برا چیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.