۱۰ پاسخ

خوشبحالتون چطوری شیر خودتونو میدید؟ سینتون زخم نشد؟ مال من خون میاد پمادم میزنم باز وقتی میدم زخم میشه

هر دوتاش هم شیر خودمو میدم هم شیر خشک

من هردو رو میدم اما شیر خودمو بیشتر
شرخشک هم چون یه جراحی داشتم باید میرفتم تهران روزی یبار دادم عادت کنه به اون هم اذیت نشه وقتی من نیستم چندروز
خداروشکر دیگه کارم حل شد شیرخشکو میخوام قطع کنم ورمه بخدا شیر خود ادم خیلی بهتر و راحتتره

برای چی

ینی میخوای شیر خودتو قطع کنی؟
من تقریبا فقط شیر خودمو میدم. دخترم حساسیت به پروتئین گاوی داره ، باید فقط پپتی جونیور بخوره که دوستش نداره

خواهرا چیکار میکنین شیرتون مقوی میشه بچه فقط با شیر خودتون سیر میشه

من تموم تلاشمو میکنم لاقا تا ۶ ماهگی شیررخودم باشه

من هر دو رو میدم

چراا منم شیر خودمو میدم

من هردوتاش

سوال های مرتبط