خونریزی زیاد عادی نیست باید همون اول رابطه خون بیاد و قطع بشه وقتی ادامه دار هست یعنی مشکلی هست و شاید زخم شده حتما برو دکتر
خب بکارت از بین بره همینه ولی برو دکتر زنان بهت پماد بده و نترس اگه خونریزی کمه یا در حد لک هس بازم کاندوم بذارین نزدیکی کنین تا عادی بشه
برو دکتر حتما چک بشی
ام خوب پرده بکارت زن هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.