منم پسرم وزنش کم بود صبحانه اکثر روزا براش سیب زمینی و تخم مرغ ابپز میکردم رنده میکردم کره هم میزدم میخورد
این برای وزنگیری خیلی خوبه
ناهار شامش هم سعی میکردم گوشت و مرغ درست کنم براش تاثیر داشت
شیر اگه میخوره کمش کن کم کم. نگران نباش خیلی هم پایین نیس
عزیزم این مشکل منم هست
دخترم ۹.۳۰۰ هست
قدشم ۷۹
یه روز میخوره یروز نمیخوره شربت اشتها هم دکتر داد دادم منتهی قطع کردم چون از عوارض دوران بلوغش ترسیدم
چه میشه کرد
ولی یه دکتری برای بچه هایکم اشتها و کم خوراک میگفت
سعی کنید غذاشونو مقوی کنید تا تو همون چندتا قاشق کم هم ریزمغذی ها به بدنشون برسه
البته اول مطمین شو رفلاکس اینا نداره
اگه شیر میخوره از شیر بگیرش
شیر زیاد نمیخوره؟
برا منم ۱۰ کیلو مهم وزن تولده. برا من یزره میخوره اونم با شعر و بازی. روی خوردن تمرکز نکن براش شعر بخون ببین میخوره ... قدش،هم همین حدودااا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.