دکتر خرمیگه چی مصرف کردی بیحس نمیشی گفتم یک هفته بستربودم چی میتونم بزنم
چرازدامامن بیحس نشدم
از کم به پایین بیحسی سر و پست میشه تکون داد البته دستت رو به تخت میبندن که تکونش ندی
من فك كردم از پا فلج شدم😂😂
من که بیحس نشدم هرکاری کرد ش
کمم روپاره کردبچه رودراورد ازدردجیق میزدم بیهوشم کردن
بله فقط کمر به پایینه
بعضی بیمارستانا دستا رو ، رو تخت میبندن 😅
کمر به پایین بی حس میشه دستتو سرتو میتونی تکون بدی
کمر به پایین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.