۸ پاسخ

دکتر خرمیگه چی مصرف کردی بیحس نمیشی گفتم یک هفته بستربودم چی میتونم بزنم

چرازدامامن بیحس نشدم

از کم به پایین بی‌حسی سر و پست میشه تکون داد البته دستت رو به تخت میبندن که تکونش ندی

من فك كردم از پا فلج شدم😂😂

من که بیحس نشدم هرکاری کرد ش
کمم روپاره کردبچه رودراورد ازدردجیق میزدم بیهوشم کردن

بله فقط کمر به پایینه
بعضی بیمارستانا دستا رو ، رو تخت میبندن 😅

کمر به پایین بی حس میشه دستتو سرتو میتونی تکون بدی

کمر به پایین

سوال های مرتبط

مامان ایمان👶🏻لاوین مامان ایمان👶🏻لاوین روزهای ابتدایی تولد