من بگم به دکترم ننویس نمینویسه
منم نینی ام عین شماست دیروز رفتم سونو فردا میبرم نشون بدم هفته ۳۳ تازه شده ۱۷۵۰🥺
دکترت دارو اینا چی داده بهت؟؟
منم ۳۲ هفته وزنش ۱۷۳۰ بود دکتر گفت نرماله
برای منم ۳۰ هفته کم بود وزنش
ولی گفت خون رسانی خوبه
دم دکتر سونوگرافم گرم بدون اینکه پزشکم درخواست داپلر کنه خودش خونرسانی رو نگاه کرد
هزینه سونو وزن چند بود پیش کی رفتی
پیش نصرالهی رفتی
ورنش که خوبه فعلا تو ۳۲ هفته
ولی واسه خونرسانی گوشت قرمز و شیره انگور و ... بگیر بخور
وااسه منم همینطور شد تازه دکترم گفت دوهفته دیگه درش میارم بچه رو
نماز بخون دعا کن خدا صداتو میشنوه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.