۴ پاسخ

صدک وزن که کم نیست بین ۱۰ تا نود نرماله حالا سی یعنی تپل نیست ولی خب عادیه
من بیست و هفت هفته و شش روز وزنش ۱۱۰۰ بود صدک وزنش ۲۹
۳۴ هفته و ۲ روزوزنش ۲۶۰۰بود و صدکش ۷۱

صدک 30 که خوبه، داپلرت وقتی اوکیه مشکلی نیست

من صدک وزن بچه م ۱۰ بود، صدک دورشکمش ۳ بود،۴ بار داپلر دادم.. واسه من یکم خونرسانی ضعیف بود و دکترم هرهفته ازم داپلر میخواست که اگه خونرسانی کمتر شد سریع زایمانم کنه، اخرشم ۳۶ هفته زایمان کردم
واسه شما اگه خونرسانی اوکی بوده نمیدونم مشکلی باشه یا نه

صدک یعنی چی چون ۱۷۰۰ خوبه که

سوال های مرتبط