خانما قرص زینگ ت چاقی هم اثر داره و ت شیردهی میشع خورد

۲ پاسخ

برای شیر دهی مشکلی نداره بچه من سه ماه بود که بستری شده بود سرما خورده بود دکتر بهش شربت زینگ دادش

بله اشتها زیاد می‌کنه و چاق میشی

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه ۱۱ ماهگی
مامان محمد مهدی💙👶 مامان محمد مهدی💙👶 ۵ ماهگی
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۱۰ ماهگی
مامان سامیار👶 مامان سامیار👶 ۶ ماهگی
مامان خوشگلکم مامان خوشگلکم ۱ سالگی