۶ پاسخ

خوشگل😘😘😘

من سه تابچه دارم تاحالا شیرخشک ندادم میترسم نمیدونم کدومش بهش بدم

شیرخودمم میدم هاامروز توخواب بهش نان دادم خورد فقط بخاطر اینکه وزنش کمه میخوام بهش بدم

بیومیل خوبه یاببلاک

سلام ماماناخوبین من میخوام به بچم شیرخشک بدم دماهش هست چه شیری برای وزن گیری خوبه

خداحفظش کنه😘

سوال های مرتبط