ترکیب کدوم بادکنکا قشنگه ؟؟؟ برای پسر
پارسال سفید ابی بود

۶ پاسخ

من امسال چند رنگ گرفتم رنگای پاستیلی خیلی خوب شد

سبز نارنجی

من چند رنگ گرفتم خیلی هم خوشگل شد

سبز و زرد و قهوه ای و کرم
(تم جنگل)
کرم و سورمه ای
(تم سلطنتی)
کرم و قهوه ای
(تم خرسی)
زرد و آبی
(باب اسفنجی)

قرمز و کرم قشنگ میشه

سبز و کرمی هم قشنگه

سوال های مرتبط

مامان آرادودلآرام🫀🌱 مامان آرادودلآرام🫀🌱 ۲ سالگی